A játékról
Klambi 2006.10.30. 19:04
Általános leírás Mire is számíthatunk: # Ingame System átdolgozva # Karakteranimációk jelentősen valósághűbbek # A játékos karakterek szélei több textúrával "felpolírozták", azaz nem látni az éles elvágólagos különbségeket. # A gránátok mélyedést hagynak a földben # A különböző anyagok már nem védnek meg a golyóktól. Pl: egy aluminiumlemez mögé rejtőzve az MG elől, simán meghalunk. # Több mint 24 karakter problémamentesen megjeleníthető # Fedezék rombolható # A szél iránya befolyásolja a füstgránátot # Valósághűbb füsteloszlás, amikor egy tank a füstön keresztül áthajt # Fák és a fű mozog a szélben # A fűben lehet látni az emberek nyomait, tehát ellapított lesz, és így lehet az ellenséget követni. # Általános különbségek Nehezebb lesz bombát elhelyezni, ezentúl nem elég hozzá egy gomb lenyomása. (hogy hogyan azt még nem lehet tudni) # Egyszerre lehet majd hajót vezetni, és lőni # A közelharc hasonló lesz ahogy a "Condemned" játékban # A küldetések az "Operation Cobra"-át idézik, amelynél az amerikai, kanadai, britt, és lengyel ellenállők bőrébe bújhatunk. A britt küldetésnél a Résistance által leszünk támogatva. # Két pálya közötti töltési idő megszűnt. # Multiplayerben a következők lettek megváltoztatva: Max. 24 játékos # külünböző osztályok/rangok mint Doktor, vagy mesterlövész # Az elért pontokkal különböző tulajdonságokat lehet szerezni. Pl: Mint felvilágosítóként az elején csak egy kis Artillerie-t hívhatunk. Ahogy lépünk feljebb a pontlétrán, egy "Broken Arrow" is hívhatunk. (egy Artillerie saját helyzetünkre.) # Lista a legjobbakról, Statisztika hasonló mint Battlefield 2-nél # Új Multiplayermod "War" # Közlekedési eszközök # Olyan pályák, ahol stratégiai pontokért küzdhetünk. A Call of Duty3 2006 végére jelenik meg Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii-re. Pontos megjelenése: USA: 2006-11-03 UK: 2006-11-17
Forrás: http://www.callofduty.hu/
|